Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

Νέτα σκέτα: Θέλεις μέση δαχτυλίδι;Πρόσεχε πώς πίνεις τον καφέ & το τσάι σου!

Τόνοι μελανιού έχουν χυθεί αποθεώνοντας τις ευεργετικές ιδιότητες του καφέ και του τσαγιού.Είναι όμως τόσο λίγες οι θερμίδες που περιέχει ένας απολαυστικός καφές ή ένα καυτό τσάι με υπέροχο άρωμα;
Είναι,αν πίνεις τον καφέ ή το τσάι σου σκέτα,χωρίς επιπρόσθετα συστατικά.Τι γίνεται όμως όταν συνοδεύονται από γάλα,αφρόγαλα,ζάχαρη κ άλλες γλυκαντικές ουσίες;Τα νέα για την σιλουέτα σου είναι πολύ άσχημα.
Σύμφωνα με μια μελέτη,οι λάτρεις του καφέ που χρησιμοποιούν καθημερινά τα παραπάνω στο αγαπημένο τους ρόφημα,προσθέτουν περίπου 70 περισσότερες θερμίδες σε σχέση με αυτούς που πίνουν τον καφέ τους σκέτο.Από την άλλη,όσοι πίνουν τσάι,προσθέτουν 43 επιπλέον θερμίδες.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν πως όσοι πίνουν τσάι,σπανίως προσθέτουν κάτι σε αυτό.Οι περισσότεροι και από τις δυο κατηγορίες είναι σχεδόν βέβαιο πως θα προσθέσουν ζάχαρη ή κάποιο γλυκαντικό.Μεμονωμένα αυτό δεν συνιστά κίνδυνο,αν σκεφτεί κανείς όμως πόσες χιλιάδες θερμίδες καταναλώνεις που θα μπορούσες να αποφύγεις,τότε το πρόβλημα είναι σημαντικό.Συγκεκριμένα,όσοι πίνουν καφέ,καταναλώνουν ετησίως 25.000 επιπλέον θερμίδες,ενώ όσοι προτιμούν το τσάι,καταναλώνουν γύρω στις 15.000 επιπλέον θερμίδες.
Μην ανησυχείς όμως.Αν δεν μπορείς να διανοηθείς να πίνεις τον καφέ σου ή το τσάι σου σκέτο,δες παρακάτω μερικά tips για να αποφύγεις τα περιττά.
Μείωσε σταδιακά την ζάχαρη
Το να κόψεις την ζάχαρη μαχαίρι είναι άθλος.Αν είσαι λοιπόν,από αυτές που δεν παίρνουν τόσο δραστικά μέτρα ενάντια στις θερμίδες,δοκίμασε να το κάνεις σιγά σιγά.Αν για παράδειγμα,πίνεις το ρόφημά σου γλυκό,κάνε μια δοκιμή να το πιεις "προς το γλυκό".Όταν συνηθίσεις σε αυτό,προχώρησε στο μέτριο και ούτω καθεξής.
Χωρίς γάλα
Το γάλα είναι παραπάνω θερμίδες από όπου κι αν προέρχεται.Είτε είναι αμυγδάλου είτε βιολογικό είτε οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί,δεν το χρειάζεσαι.Κι αν εντέλει,δεν μπορείς να το αποχωριστείς,προτίμησε αυτό με τις λιγότερες θερμίδες.Προσοχή στη συσκευασία.
Πιες λιγότερο
Όπως βλέπεις,δεν επηρεάζουν το βάρος σου μόνο οι υπερβολικές ποσότητες αλκοόλ.Την επόμενη φορά λοιπόν,που θα βγεις για καφέ ή τσάι,πάρε το μικρό μέγεθος.Αν δηλαδή πίνεις καπουτσίνο διπλό,πάρε τον μονό.Και θα πάρεις λιγότερες θερμίδες και θα σου βγει φθηνότερα.Είναι δύσκολες εποχές.
Κρέμα ούτε γι' αστείο
Η παρασκευή καφέ έχει προχωρήσει τόσο,που είναι πιθανό πάνω σε ένα αφρόγαλα να δούμε σιρόπι,τρούφα,κρέμα...Δεν έχεις ανάγκη τίποτα από αυτά.Κυρίως από την κρέμα.Το γιατί το ξέρεις.Αν θέλεις η μέση σου να μην έχει τα χαρακτηριστικά ψωμάκια...μακριά!



Έξτρα tip: Αν θέλεις να "κόψεις" την ζάχαρη κι όλα τα παραπάνω από τον καφέ ή το τσάι σου,δοκίμασε να πιεις το ρόφημά σου τρώγοντας πρωινό κι όχι ξεχωριστά.Θα είναι ευκολότερο να υποστείς την πικρή ή άνοστη γεύση τους.



                                                                                                                           Καλή επιτυχία!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...