Like a star:Τα μυστικά της J.Aniston για αψεγάδιαστο δέρμα

Η Jennifer Aniston ξέρει τι πρέπει να κάνει για να διατηρείται λαμπερή και μάλλον δεν θα ξαναπάει στα McDonald's,όχι σύντομα τουλάχιστον.
Όπως δήλωσε σε μια συνέντευξή της με την μακιγιέρ των σταρ Tina Turnbow για το The Cut,την μοναδική φορά που έτυχε να μην έχει άλλη επιλογή από το να φάει στα McDonald's,τα αποτελέσματα δεν ήταν και τόσο ευχάριστα.
"Δεν θα ξεχάσω ποτέ όταν ο Justin κι εγώ ήμασταν ταξίδι και πεινάσαμε.Το μόνο πράγμα τριγύρω ήταν τα McDonald's.Νομίζω παρήγγειλα ένα big mac",εξηγεί."Το σώμα μου δεν αντέδρασε καλά σ' αυτό!Ήταν σαν να έβαζες βενζίνη σε ένα παρθένο σύστημα.Πάντα προσπαθώ να τρώω οργανικά και φυσικά φαγητά,οπότε αυτό έκανε το στομάχι μου να ανακατευτεί και να νιώσω απαίσια.Και νομίζω πως ό,τι βάζεις στο σώμα σου,και το άγχος ακόμη,αντανακλά στην ποιότητα του δέρματός σου".


Μιλώντας για το αψεγάδιαστο δέρμα της,η Jen αποκάλυψε πως το διατηρεί τόσο λείο και λαμπερό."Ποτέ δεν μπορώ να πείσω τους φίλους μου να κάνουν ό,τι κάνω.Ενυδάτωση,ενυδάτωση,ενυδάτωση.Πίνετε πολύ νερό,να κοιμάστε αρκετά,να ασκείστε και να τρώτε υγιεινά όποτε είναι αυτό δυνατό".
Η φροντίδα του δέρματός της πάντως,είναι ιδιαίτερα απλή και προσιτή."Ο κανόνας που ακολουθώ είναι απλά καθαρισμός,τόνωση και ενυδάτωση.Επίσης,προσπαθώ να κάνω απολέπιση τακτικά",αποκάλυψε."Λίγο καιρό πριν,έκανα μια ταινία μέσα στη ζέστη του καλοκαιριού.Οι πολλές μέρες με μακιγιάζ,έκαναν το δέρμα μου να αντιδράσει άσχημα".Η μακιγιέρ της,όπως είπε όμως,της έδωσε ένα σωληνάριο με scrub γνωστής εταιρίας για να την χρησιμοποιεί κάθε βράδυ και από τότε η ηθοποιός,δεν την έχει αποχωριστεί.