Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Weight Line: 10 smart tips για να ελέγξεις το βάρος και τον εαυτό σου

Θες να αδυνατίσεις ή να ελέγξεις το βάρος σου και δεν ξέρεις πώς; Βαρέθηκες να ακούς τις λέξεις αυτοπειθαρχία και στέρηση;Όλοι μας.Υπάρχουν μερικά μικρά tips για να μπορείς να απολαμβάνεις με λιγότερες ενοχές και αν τα συνδυάσεις με λίγη άσκηση,τα αποτελέσματα θα είναι πιο εντυπωσιακά.


1. Μπόλικο νερό.Πριν πέσεις με τα μούτρα σε ό,τι πατατοειδές και σοκολατοειδές υπάρχει στο ντουλάπι σου,πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό.Μερικές φορές μπερδεύουμε την πείνα με την δίψα και καταλήγουμε να παίρνουμε επιπλέον θερμίδες,ενώ αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι ένα ποτήρι κρύο νεράκι.Αν και αυτό δεν "κόψει" την πείνα,δοκιμάστε νερό με γεύσεις (κυκλοφορεί ευρέως τελευταία).Δεν προτείνεται βέβαια,καθώς εκεί πρέπει να σκέφτεσαι άλλα.
2. Σκέψου καλά τί θα φας το βράδυ.Για κάποιο λόγο τις βραδυνές ώρες ξεφεύγουμε και οι επιλογές μας στο φαγητό και τα σνακ δεν είναι πολύ προσεκτικές.Ίσως χαλαρώνουμε παραπάνω απ' όσο πρέπει,ξεχνώντας πως οι συνέπειες των ατασθαλιών μας συνεχίζουν να υπάρχουν.Καταλήγουμε με ό,τι πιο ανθυγιεινό κυκλοφορεί μπροστά από την τηλεόραση και μετανιώνουμε αμέσως μετά την απόλαυση.Ή κλειδώνεις λοιπόν το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας μετά από κάποια ώρα ή προσφέρεις στον εαυτό σου την απόλαυση ενός ανάλαφρου σνακ,όπως ένα κουτί μπισκότα που έχουν το πολύ 100 θερμίδες ή ένα μπολ παγωτό λάιτ.
3. Φάε τα αγαπημένα σου.Αντί να κόψεις όλα όσα σου αρέσουν,απλώς βάλε αυτοπειθαρχία στις αγορές σου.Αγόρασε φρέσκα κουλουράκια,αντί για ένα κουτί από το σούπερ-μάρκετ,ή ένα μικρό σακουλάκι τσιπς αντί για ένα τεράστιο.Παν μέτρον άριστον,το ξέρεις.
4. Μικρά γεύματα.Αν λαμβάνεις λιγότερες θερμίδες από όσες καις,ναι θα αδυνατίσεις.Το να πεινάς όμως όλη την ώρα,είναι μια πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσεις.Ή λοιπόν θα τρως λιγότερο ή όσο πρέπει,απλώς θα προσαρμόσεις τα γεύματα στις ώρες της ημέρας σου.
5. Πολλές πρωτεΐνες. Δίνουν ενέργεια και γεμίζουν περισσότερο το στομάχι σου.Ψάρια,ασπράδια αυγών,τυρί,γιαούρτι ή φασόλια περιέχουν τις "καλές".
6. Βάλε το πικάντικο στη ζωή σου.Πρόσθεσε μπαχαρικά στα γεύματά σου και δεν θα χάσεις.Κερδίζεις και σε γεύση,αλλά βοηθάς και τον οργανισμό σου να καταλάβει πως χόρτασε,καθώς όταν απολαμβάνεις από την πρώτη μπουκιά ένα γεύμα,δεν τρως παραπάνω απ' όσο χρειάζεται για να χορτάσεις.
7. Γέμισε την κουζίνα με υγιεινές και γρήγορες για ετοιμασία τροφές.Αν έχεις κάτι έτοιμο στο ψυγείο σου,θα βαρεθείς πιο εύκολα να παραγγείλεις πίτσα,απ' ότι αν πρέπει να φτιάξεις κάτι. Πλύνε τα λαχανικά και φύλαξέ τα,ετοίμασε ένα φιλέτο κοτόπουλου από την προηγούμενη ημέρα και αγόρασε λάιτ γαλακτοκομικά.
8. Προτίμησε παιδικές μερίδες σε εστιατόρια.Ένας τρόπος φτηνός και ικανοποιητικός για την ζυγαριά σου.Επίσης,και στο σπίτι,προτίμησε να χρησιμοποιήσεις μικρά πιάτα "ξεγελώντας" το μυαλό σου.Αν αυτό είναι ευχαριστημένο,θα είναι και το στομάχι σου.
9. Αντί για μια χούφτα μακαρόνια,λαχανικά.Ανταλλάσσοντας μια ποσότητα τροφής που περιέχει άμυλο με λαχανικά,είναι ένα μεγάλο κέρδος και θα το καταλάβεις πολύ γρήγορα.Σώζεις τον εαυτό σου αυτομάτως από 100 με 200 θερμίδες κάθε φορά.
10. Μην ξεχνάς ΠΟΤΕ το πρωινό.Δεν είναι τυχαία το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας.Νομίζεις πως θα σώσεις τον οργανισμό σου από μερικές θερμίδες αν το παραλείψεις,κάνει όμως λάθος.Αποφεύγοντας το πρωινό,τις επόμενες ώρες πεινάς περισσότερο με συνέπεια να τρως και περισσότερο.Ένα μπολ δημητριακών με γάλα χαμηλό σε λιπαρά και ένα φρούτο,είναι το ιδανικό.Μην ξεχνάς πως ολόκληρη ταινία βασίστηκε σε αυτό.Αδύνατον να κάνει λάθος το Χόλιγουντ!






Καλή επιτυχία!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...